Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile




Tentang Dia :'(
Thursday 22 December 2011 | 19:37 | 0 comments
Aku sayang hg sangat-2 Am! Tapi sejak kebelakangan nie kenapa hg suka tuduh aku bukan-2 ? Kenapa ? Hg kata perangai aku dah berubah kan ? okay , aku try ubah perangai aku mcm dulu , tapi aku nak hg tahu yg perangai hg sekarang nie pelik , hg dah tak mcm dulu lagi . Kenapa sekarang nie kesalahan org laen hg tuju kt aku ? Pastu mula lah hg kata aku dah tk sayang hg la , dh fedup dgn hg la , dah tk suka msg la whatever la en . Kenapa ? Cuba la ubah perangai hg weh ! Bleh kata tiap-2 hari en kita gadoh sekarang nie ? Dulu kita tk mcm nie kn ? Hg selalu pesan kt aku ' Sha, tlg jgn tinggalkan Am ' . Okay , aku tk kan tinggalkan hg so percayalah yg aku tk kan tinggalkan hg . Bila gadoh sikit mesti hg kata ' Am taw Sha tunggu masa utk tinggalkan Am ' Ape nie ? Kn aku dh ckap. Dulu hg tk kuat cemburu ! okay, aku nie suka berkawan . Bila aku teguq or wall dgn mmbe laki aku , mesti hg nak cari pasal dgn aku .why ? Tlg a paham aku weh . we're just friends , tk lebih la . Aku sedih tgk perangai sekarang nie . sumpah sedih ! Aku tahu yg hg sayang aku sangat-2 . Hg ambik berat pasal aku :') thanksalot . Walauapapon terjadi , aku tetap sayang hg . Aku tk kan lupakan hg Muhammad Ilham :') ihopeourrelationshipneverendsandlastsforever <3

Older Post | Newer Post